Bemutatkozik a Kerigon Hungary Kft.

Érdekes, hogy Zolit régóta ismerem, de a nevéről nem sikerült „beazonosítanom”. A Kerigon Kft is ismert, valahogy mégsem az ő nevéhez kötöttük. Most megkértem, hogy meséljen magáról, a cégéről.

 VayerZoltanVayer Zoltán vagyok, a Kerigon Hungary Kft. tulajdonosa.

A cég életének több szakasza van.

Az alapokat egy budapesti cég tette le, akinek én akkor szerelője voltam. Az ügyfelek toborzását volt üzlettársam, Rozs Péter szervezte, én a rendszerek kiépítését, szerelését, javítását végeztem, akkor még mindketten a budapesti cég alkalmazottai voltunk.

Kb. öt év elteltével alapítottunk Péterrel saját közös céget, ami közel 10 évig működött, közösen fejlesztettük, bővítettük az ügyfelek számát, végül komoly ügyfélkör alakult ki.

Mivel a helyi életben nem vettem részt –  hiszen Budapesten élek –, a háttérben végeztem a műszaki munkálatokat, ezért kevés ember tudta a nevemet összefüggésbe hozni a Kerigon Hungary Kft-vel. Az ügyfeleink nagy része nem helyi lakos, hanem a nyaralótulajdonosokból áll.

Balatonakarattyán és a környező településeken az elsők között jelentünk meg vagyonvédelmi szolgáltatásokon – elektronikus, biztonságtechnikai rendszerek tervezése, telepítése és karbantartása  –  felül 24 órás távfelügyeleti szolgáltatással.

Tevékenységünk ezek kívül kiterjed Budapesten beléptető- és megfigyelőrendszerek kiépítésére is. Komoly referenciákkal rendelkezünk.

Egyedüli tulajdonosa vagy a cégnek?

2013. decemberig a műszaki irányítás volt a hatásköröm, üzlettársam kivásárlásával 2014. januártól az őrzéssel kapcsolatos feladatokat is felügyelem, amit több nagy cégnél szerzett tapasztalatomra hagyatkozva, a megbízhatóságra törekedve végzünk.

Mi történt 2014-ben?

Fent említettem, hogy 2014. január 1-től komoly változások történtek, a cég tulajdonosi szerkezete megváltozott, ettől az időponttól egyedüli tulajdonosként irányítom a vállalkozást.

A változást követően legfontosabb feladatomnak tekintettem, hogy a távfelügyeleti szolgáltatás megbízhatóságát ügyfeleim körében megkérdőjelezhetetlenné tegyem, ehhez a következőket kellett tennem:

  • a 2013-ban megnyert pályázat megvalósítása – ami a technikai fejlődésünkhöz nélkülözhetetlen – jelenleg folyamatban van, ami azt eredményezi, hogy a technikai rendszert teljesen lecseréltük;
  • feltérképeztük az általunk védett ingatlanok nagy részét, ezzel lehetővé téve a kivonulás időtartamának minimalizálását;
  • a kivonulás idejét a lehető legrövidebbre szigorítottuk;
  • minőségi, MABISZ tanúsítvánnyal rendelkező termékeket alkalmazunk;
  • alkalmazásra került kivonuláshoz egy saját emblémát feltüntető gépjármű, mellyel járőreink a riasztás időpontját követő 15 percig garantáltan kiérkeznek, illetve az őszi/téli csapadékos időjárás beköszöntéig üzembe állítunk egy terepjáró gépjárművet, mellyel biztosítani tudjuk a nehezen megközelíthető ingatlanokhoz való hozzáférést is.

Sokat fejlesztettél, de úgy tűnik meglett az eredménye, jók a visszajelzések.

Igen, de ehhez a nagy, átfogó munkához nagy támogatást jelentenek a kollégáim, akik létszámát szeretném bővíteni.

A személyzet jelenleg 7 főből áll, 3 diszpécser kollégát és 4 járőrt foglalkoztatunk. Az alkalmazottak helyi lakosok, jó helyismerettel rendelkeznek, ami a járőrök esetében a helyszínek mielőbbi beazonosítása érdekében kiemelten fontos. Én magam is részt veszek a járőr, illetve a diszpécser munkában is, ismerek minden ügyfelet és az őrzött ingatlanokat is. Ezáltal teljes körű rálátásom van a tevékenységünk minden elemére.

Jelentős időt töltök Balatonakarattyán, hiszen a szolgáltatás és az ügyfelek megkívánják. Szerencsére folyamatosan fordulnak hozzám nemcsak javítások, hanem új rendszer telepítése miatt, illetve nem ritka, hogy a balatoni ügyfeleim budapesti rendszereiket is cégünk felügyeli.

Elmondanál még valamit magadról?

Pakson nőttem fel, felnőttként kerültem Budapestre. Biztonságtechnikai szerelő végzettségem van, ami feltétele a cég vezetésének és üzemeltetésének. Budapesten élek családommal. Két gyermekem van, a fiam 9 éves, a lányom pedig elmúlt 16. A munkám rengeteg időt vesz igénybe, de igyekszem a családomat sem elhanyagolni. Ezen kívül rendszeren sportolok, heti több alkalommal jégen vagyok, mert amatőr játékosként jégkorongozom.

Donászy Judit

Bemutatkozik a Kerigon Hungary Kft.” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Egyszerüen csak szeretném felvenni a kapcsolatot a céggel jelzörendszerrel kapcsolatba. Kenesén a nyaralomban vagyok fél évig, és szükségem lenne rá,,,,

    Kedvelés

Hozzászólás