Ránky Péter képviselőjelölt

RankyPeterTisztelt Balatonakarattyai Választópolgárok!

Nyugdíjas gépészmérnök vagyok. 20 éven át vállalkozóként egy külföldi cég magyarországi képviseletét láttam el. Nagyapám a Balatonakarattyai Fürdőtelep díszelnöke volt. 60 éve  járok Akarattyára, 2008 óta állandó lakos vagyok, ismerem a település mindennapjait, közéletét. Tagja voltam a leválást előkészítő bizottságnak, a  BART-nak. Anyagunkban én írtam Akarattya történetét. Helytörténészi munka a hobbim.

Matolcsy Gyöngyi csapatában indulva szeretnék részt venni Akarattya jövőjének építésében. Kérem Önöket, szavazatukkal támogassanak ebben.

Reklámok

Ránky Péter képviselőjelölt” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

