Mocher Istvánné képviselőjelölt

Tisztelt Akarattyai Választópolgárok!

Mocher Istvánné, Szőke Erzsébet vagyok. Szeretnék pár mondatban bemutatkozni azoknak, akik még nem ismernek, és azoknak is, akik ismernek, de nem tudják rólam, hogy milyen vagyok.

Itt születtem Balatonakarattyán, és az óta is itt élek. Itt jártam óvodába, iskolába; sőt a munkám is idekötött. Nyugdíjazásomig a MÁV-nál dolgoztam. Minden közösségért folyó munkában, aktív koromban és most is részt vettem és veszek.

Jelenleg a helyi nyugdíjas klub vezetője vagyok. Szeretnék a lakosokért és a településért dolgozni.

.

.

 

Mocher Istvánné képviselőjelölt” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

