Vannak itt fiatalok is ám! :-)

A következő cikkhez feltétlenül szólnék. Én fokozatosan váltam balatonakarattyaivá… Voltam albérlő, nyaralótulajdonos, ingázó… majd állandó lakos lettem. Vannak emlékképeim, fontos pillanataim Balatonakarattya kapcsán. Az egyik az, amikor egy október 23-i balatonkenesei ünnepségen (évekkel ezelőtt) hallottam egy lányt szavalni. Megérintett, és éreztem: ez nem kötelező szereplés, ez a „kislány” érzi mindazt, amit mond, vagy annál is többet Gratuláltam neki, elbeszélgettünk, és az óta is mosolyogva üdvözöljük egymást. Balatonakarattyán lakik. Mindig megkérdezem, mit csinál, hova vetette a sors. Most érettségizett, ősztől Győrben tanul tovább. És most az Akarattyai Szilfalevél és az önállóság kapcsán eszembe jutott ez a – már nem annyira kicsi – lány. Rájöttem, hogy még a nevét sem tudom. De rátaláltam, és kértem, hogy írjon bármiről. Nem értette, hogy miért „bármiről”. Én viszont úgy gondolom, hogy a tehetséget, a kreativitást a szabályokkal kötjük gúzsba. Miért adjak én témát, bármit?! Itt egy tehetséges akarattyai fiatal, és valószínűleg vannak többen….

Írjanak arról, amit éreznek, gondolnak! Ők jönnek utánunk.

Szóval: ajánlom figyelmükbe Kovács Alexandrát, aki itt él, itt érez, itt gondolkodik. Nem is akárhogyan!

Donászy Judit

Vélemény, hozzászólás?

