Majlinger Ferenc, a Balatonakarattya Fejlődéséért Alapítvány egyik támogatója

Nálunk is, akár Örkény Tótékjában fontos szereplő, a minden titkok tudója, a postásunk

Feri, tudod, hogy sokan Gundinak becéznek?

Igen, hallottam, hogy állítólag hasonlítok Gundel Takács Gáborra. Megtisztelő, mert egy okos, művelt ember.

Majlinger

Mikor, és hogyan kerültél Balatonakarattyára?

2009-ig egy betongyárban dolgoztam minőségi ellenőrként Jó fizetésem volt, megbecsültek. Feleségem azonban – végzettségének megfelelően –  postai helyettes volt. Egyik este arról beszélt, hogy fél, hogy nem lesz állása. A veszteséggel működőket eladták, és ő helyettesként dolgozott. Ekkor döntöttem el, hogy megnézzük az eladásra kínált postákat, és pályázunk. Veszprém megyében három helyre adtuk be a pályázatunkat. Ebben az épületben és a településben láttam fantáziát, hisz az eredeti szakmám felszolgáló, korábban Csopakon, Alsóörsön dolgoztam.  Licitálás útján nyertem el az épületet, hat pályázó közül. Először rossz érzés volt, hogy úgy érezték a helyiek, hogy ”betolakodó” vagyok, hogy elvettem a postájukat; miközben bárki pályázhatott, és mindenképp licitre kínálták. Mára – azt hiszem – elfogadtak, és érzik, hogy szeretem a települést.

Megérte mindez? Hisz tulajdonképpen új életet kezdtetek.

Ketten dolgozunk, csak így éri meg. Ez napi 12-14 óra munkát jelent. Teljes körű a postai szolgáltatásunk: fax, fénymásolás, ATM-szolgáltatás (pénzfelvételi lehetőség!)

Ezt bővítettük a következőkkel:

  • utánfutó-kölcsönzés
  • szolárium, infraszauna
  • kertészeti tevékenységgel kapcsolatos szolgáltatások
  • aprócikk-árusítás („a hirtelen kell dolgoknak”: elem, WC-papír, …stb.)

Bármilyen kérdésük, problémájuk van, hívhatnak ezen a számon:
MAJINGER FERENC +36-30-834-7491

Ráadásul mi egész évben nyitva vagyunk SZOMBATON is (8-12-ig) épp azért, mert nem mindenki tudja elintézni a postai ügyeit hét közben, illetve vannak nyaralótulajdonosok, akik inkább itt intézik. Ez egyedülálló szolgáltatás a környéken.

Valami hasonlót vársz az önállósodás után?

Pontosan. Töménytelen lehetőséget látok, hiányzik sok dolog. Hiszek egy kiváló vezetésben, akit nem a politika irányít, hanem Balatonakarattya szeretete, és hite abban, hogy ez a település méltóvá váljon a helyzetéből adódó lehetőségeinek.

Nekem sok ötletem van; sok dolgot kipróbáltam, kipróbálok, megvalósítottam (pl.”csibubrikett”). Biztosan vagyunk ezzel többen így.

Mesélj a családodról!

Feleségemmel 10 éve vagyunk együtt, mindkettőnknek a második házassága. Neki van egy 22 éves lánya, aki a Táncművészeti Főiskolán végzett, nekem egy 17 éves fiam, aki Veszprémben tanul. Harmonikusan, békében élünk. Bízom abban, hogy ez így is marad. Fontos a magánéleti háttér ahhoz, hogy jól, kiegyensúlyozottan végezzük a munkánkat. Nálunk ez szerencsére megvan. Együtt, egymást segítve dolgozunk magunkért, egymásért, a településért. Hiszek a Sorsban, a Teremtőben, és abban, hogy meglesz a munkánk gyümölcse. De nekem az is jó érzés, amikor egy egyszerű nyugdíjas emberrel beszélgethetek, segíthetek neki… (bármiben). Így olvadnak össze a hétköznapok a hétvégékkel.

Donászy Judit

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

